Halaman

8 November 2010

iniblogsaya..its me...

As salam perkenalan........
aku buat blog ni cuma nak meluahkan apa yang ada dalam hati ni je...sebab aku tengok ada banyak dah blog orang lain yang macam-macam..hehe..so..terdetik rasa hati ni nak buat..so..ini lah dia...elora... ^_^ ..kenapa e.l.o.r.a. ......ehmmm.....satu lagi aku buat blog ni adalah dengan tujuan untuk mencuba menjual pelbagai jenis hijab..agak-agak ada x sambutan... ehmm..kalau xcuba xtau kan..so aku nak cuba..heh...walaupon aku tau dh banyak sangat blog yang jual jual hijab ni..so aku termasuk yang baru berjinak jinak nak mencuba..!

cuma sekarang ni aku rasa cam nak buat sesuatu untuk diri aku...aku nak buat sesuatu yang sikit sikit aku leh dapat hasilnya...ehmm..banyak contoh yang aku dah tengok..cuma sekarang aku nak bermula dari bawah..so agak-agak lah..leh ke dapat support dari semua... ehmm..insyallah....cuma wat masa ni belum dapat wat sepenuhnya lagi...disebabkan aku ni bekerja..jadi biz ni aku hanya wat partime je..so..banyak nak kena pikir sebelum nak mula ni...so..doakan aku ye.... ;)

sudah lumrah kan..kalau kita ni ada semuanya...senang kan,,..nak buat itu senang..nak buat ini senang....cuma aku kena yakin ngan diri aku ni..kena kuat semangat...tabahkan hati...dan yang paling penting S.A.B.A.R. tu tersangatlah penting.......juga berdoa kepada ALLAH untuk mendapat keberkatan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan