Halaman

23 Januari 2011

lesen oh lesen

assalamualaikum...

kat kepala aku sekarang ni dok pikir pasal lesen aku yang masih tertunda tunda..*ditunda oleh aku sendiri*...ehhmmmmm....oleh kerana banyak hal yang nak dibuatkan maka operasi lesen keta aku tertangguh hampir setahun...huhuuu....kena pikir ni...ehmm..dlm masa 2 bulan ni kena teruskan..kalau tak memang masalah bagi aku nanti....adehhh....go ina..go....

yang sebenarnya aku ni ada penyakit takut sikit...*takut banyak kot*...;)...hahahhaaa...sebab ni lah aku selalu pospon akunya lesen ni...adehh.......disebabkan ini gak lah..laki ku..kawan2 ku semua bising ngan takut aku tu..nak wat cmner kan..aku ni memang cmnilah...susah nak cakap bila takut menguasai kita kan...ehmmm...walau bagaimanapon....hehee..aku mesti..mesti dan mesti cuba dapatkan gak lesen aku tahun ni!!!.... ^_^

********************************************************************************************

ni pulak aku nak citer pasal luahan hati seorang sahabat yang berkecil hati dengan sahabatnya yang lain..aku pon kadang kadang ada perasaan begini..kecewa & berkecil hati dengan sahabat sendiri..yang boleh dikatakan rapat lah jugak..tapi..ye lah kan sedangkan lidah lagi tergigit..last last tergigit sendiri..hhuuhuuu...
bila dia citer ngan aku tu sedih pulak aku mendengornya..iyelah kan bila orang tu selalu merendah rendahkan dia sebab dia orang yang xde apa apa kan..tu yang suka sangat cakap lepas sampai tak sedar kawan sendiri sampai kecik hati ngan sikap dia tu...ehmm....aku harap aku dapat menjaga percakapan ku dalam semua perkara..insyallah.....apapon aku harap dia kuat hadapinya dan sentiasa kuat semangat...aku yakin kau boleh..kalau perlu ko buktikan sesuatu..ko buktikan ok..aku sentiasa support ko sahabatku...;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan