Halaman

7 Februari 2011

balik kampung terengganu

percutian aku baru baru ni sempena raya cina yang baru je lpas ni aku ngan pa balik kampung terengganu untuk sama sama wat kenduri 100 hari arwah ayah mertua aku.alhamdullilah semuanya berjalan dengan lancar..cuaca pon kat sana ok..xujan..dan xpanas sangat..

sehari sebelum kenduri aku sempat ngan pa bawak zahir anak buah kitaorg pi jejalan di suatu petang nan indah ke pantai rhu10 kat penarik..memang cantik pantai ni..sejuk je mata memandang walaupon panas laut naik ke muka aku yang dh sun burn..ehehehe....
so........gambar gambar ni lah yang boleh menceritakan segalanya...heheheh...;)

ni gambar kat pantai rhu 10...322011...









ada lagi gambo lum abis edit lagi...huhuu..nanti aku upload lagi kalau sempat..

sampai johor aku kena batuk ngan selsema teruk..adehhh...makan macam macam agaknya...kat sana sedap je makan itu ini..sampai johor je..adehhh........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan