Halaman

5 September 2011

SYAWAL 2011@1432H

Assalamualaikum wbt.
Alhamdullilah..syukur ke hadrat Ilahi atas nikmatnya dapatlah aku dan keluarga berhari raya tahun dengan dengan bersederhana dan kegembiraan ini kami kongsikan dengan ikatan silaturahim yang lebih erat lagi hendaknya.insyallah..amin..
tahun ini raya pertama aku beraya kat umah mak abah aku..raya kedua baru balik umah mentua di terengganu dan alhamdullilah perjalanan pergi dan balik dengan selamat.balik ganu pon sibuk ada majlis kenduri arwah ..esoknya pulak ada kenduri kahwin..so kat sana sangat penat n bz..huhu..so far hari raya tahun ni selamat kami sekeluarga lalui dengan kenangan terindah disamping bulan MERDEKA ke-54 tahun.
kiranya MERDEKA RAYA tahun ni..;D

ni gambo masa kat umah mak abah aku..gambo tak banyak sangat lah sebab kepenatan dan takde backup photograph...huhuh..
cinta hati aku..;)

menu wajib hari raya..yummmeee..eddaappp...sangat..
ketupat..rendang daging..ayam masak merah..ayam masak kicap..kuah lodeh..peehhh...^^

sesi bermaafan sesama keluarga..mak abah..adik..abang..aku..abang aku yang 1st je takde kali ni sebab beraya umah mentua dia kat ganu kite..
luv u mak abah..kesayanganku..^^
ni abang aku yang 2nd n wifenya n sicomel danish yang semakin nakal..comel..geramm..:)

ada lagi sebenornya gambo lum edit..dok sempat lagi..n aku lepak dah ni..dari tadi dok edit edit...letih mata aku dah ni..ada masa sambung gambo lain pulak..takde maso takde ler aku masukkan ni..hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan