Halaman

6 Julai 2012

kartini


kartini ni satu nama yang selalu buat aku tersenyum sorang sendiri..^^
sebab nama ni buatkan aku terkenang zaman mudo mudi masa belajor dulu kat poly..:D

hasil karya tembakau ni memang faberet aku ni..dulu dulu sanggup pi tunggu
setiap keluaran majalah ujang semata mata nak baca ruangan kartini ni..:)

komik ni ada sambungan lagi "kartini kembali"
tapi sampai sekarang aku lum jumpa lagi..takpe akan aku usahakan utk dapatkannya..

Petikan dari cover Kartini
Tidak akan kamu berperasaan
Gundah gulana walaupun sekali
Jika kamu tahu apa yang dicari

"Tapi apa yang kita paling nak,
itulah yang kita takkan dapat.."

-kartini



3 ulasan:

  1. bella suka gila tembakau ! dah baca buku kartini tu . best ! hehe .

    BalasPadam
    Balasan
    1. bella masih ada ker komik ni? dulu saya pernah ada (tahun 1999) tp dah ilang. kalau ada, boleh saya nk beli tak? atau kalau x mahu jual, scan buat softcopy pun tak per.. tq.

      Padam
  2. best kan bella..hihihi
    tapi skrng susah nak jumpa kat tempat saya ni..

    BalasPadam