Halaman

31 Disember 2010

1.1.2011

assalamualaikum...
tahun baru 2011 datang...hari ini sabtu...1.1.2011...semangat baru..misi baru..impian baru..dan semoga tahun baru ini diberikan kebahagiaan & kemurahan rezeki serta dipermudahkan segalanya dalam mengharungi kehidupan yang lebih mencabar...


bila masuk tahun baru je macam macam yang akan kita doakan ye...ke kita ni sentiasa berdoa setiap hari atau hari hari tertentu je..*mcam hari ni 1hb*....ada yang impiannya nak kawin..nak keja baru...nak beli keta baru..nak beli umah baru..nak dapat baby *mcm aku*...ada yang nak dapat bonus emas..bonus perak..gangse...hehe...ada yang nak itu ini situ sini...uhhhhh..memang macam macam kan...tak salah rasanya kita semua ada impian macam macam tu..cuma jangan cakap cakap saje..kita mesti usaha untuk menjadikan impian kita semua tercapai dengan cemerlang..insyallah...amin...


my style for elora fashion * http//elorafashion.blogspot.com* *FB Elora Fashion*

impian aku memang banyak....tapi tak semuanya aku kena bagitau kat sini kan...yang paling utama apa yang aku impikan adalah andai dipanjangkan umur..insyallah..dapat diberikan kesihatan yang baik..dipermudahkan segalanya...dimurahkan rezeki & diberkatiNya serta disenangi & dapat berkerjasama dengan semua orang..


aku juga nak elora fashion dikenali ramai...walaupon aku hanya wat elora partime je tapi aku harapkan kejayaan untuk kecintaan aku dalam bisnes elora comel aku ni..:)..macam macam dah ada dalam kepala ni..cuma aku harap mempunyai masa dan kudrat yang sihat untuk melakukannya...insyallah...






* semoga tahun baru kita mendapat keberkatan dariNya..amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan