Halaman

22 Disember 2010

lamanya dah x update kat sini...

assalamualaikum...


ehmm..lamanya dah xupdate kat sini..ehmm..rasa cam dah ketinggalan pulak...huhuh..


hari ni keja macam biasa je..cuma sekarang mood ku agak suam suam nipis gitu...uhuuhuuu...bosan pon iye gak rasanya..agaknya kita ni kalau keja memang ada rasa camtu kan..ke memang cuma aku je yang rasa camtu haaa.....


sebenarnya aku rasa macam kehilangan lah...banyak maksud kehilangan ni..cuma apa yg aku rasa sekarang ni adalah apa yang aku rasa dulu dah xde dah macam sekarang..*apo aku ckp ni* hehehe....apa pon memang aku terasa kehilangan...*apa yg hilang*...ehmmm..biarlah ???....


bulan disember ni...ehmmm...kalau kita semua sibok nak menghadap tahun baru yang akan muncul tak berapa lama lagi je kan...so..macam2 perancangan yang kita agenda kan untuk merealisasikannya...agak2nya tercapai ke semua...kalau aku..huhu..ada yang dah capai dan ada gak yg kena bawak ke tahun hadapan...*normal ke tu*......huhuuu...tapi kalau kat tempat keja aku sekarang ni bulan disember lah bulan pening kepalo nak inventory  floor....huhuu....dan itulah yang menentukan BONUS BONUS....huhu...leh dapat lagi ke bonus emas....huhu...kalau dapat lagi macam tahun lepas..huh...senyum sampai ketelinga lah kitaorg ni...iye lah kan..keja berhempas pulas..so pulangannya mestilah gempak kan..baru lah berbaloi keja...alhamdullilah.....syukur kepadaNya...


so..citer punya citer...ehmm..aku nya bisnes online http://elorafashion.blogspot.com. masih berjalan seperti biasa...setakat ni baru lebih kurang 2 minggu aku wat bisness ni sofar jualan aku masih lebih berjaya dengan jualan offline...huhuhh...tapi aku kena kuat dan xpatah semangat...aku kena kuat dan kena usaha lebih lagi...kena banyak pikir strategi yang lebih power untuk tarik pelanggan....tudung tudung pon nak kena selalu up to date....baru lah ok kan....cuma sekarang ni aku pikir dan agak sedikit pening kepala lah..*cewahhh*...sebab apa???..sebabnya..huhu..disebabkan kebanjiran fesyen tudung yang melambak2 sekarang ni..sampai dah xtau yg mana nak pilih dah..baru kuar design yg mcm ni...dah kuar lagi design baru...dan masalahnya sangat laju gilos..belum seminggu trend cam gini..dah kuar trend cam gitu....huhuu.....pokoknya korang sediakan wet je lah banyak2 kalau korang gilos ngan fesen shawl yang melambak kat pasaran sekarang...lagi satu persaingan sangat hebat aku tengok sekarang ni...sampaikan dulu kalau aku ada beli online shawl..aku mesti servey blog dulu..sebabnya ada yang jual murah dan ada yg jual mahal untk shawl yg sama!!...so kita ni kena bijak menservay lah gak ye...huhuu....tepuk dada tnya selera lah ye...;)...


wahhh..panjang lebor aku membebel kali ni..agaknya aku tengah boring kot sekarang..tu yang aku dok menulis ni..lagi satu aku tengah dok pikir mcm mcm ni...keja aku lagi..nak wat layout itu & ini...dan my elora lagi..hihii....tapi dengan semangat yg ada ni..aku kena kuatkan hati dan tekadkan diriku untuk wat yg terbaik utk diri aku..keja aku....elora aku...dan semua yang ada disekeliling aku...insyallah.....*doa ni..* ;)


oklah,,nak benti dulu lah...panjang sangat dah ni...



*DOA MOHON KESABARAN*
"Tuhan kami,limpahkanlah kesabaran atas kami dan kukuh dan tetapkanlah pendirian kami dan tolonglah akan kami yang mengingkari"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan