Halaman

10 Ogos 2011

cross shawl tutorial

assalam semua..hai..
macamana puasa kita hari ni..mudah-mudahan kita mendapat keberkatan di bulan mulia ini..insyallah.
okay..:)entry kali ni aku nak bgtau lah kan style shawl silang yang meletop letop sekarang ni kan..
so nanti nak raya leh lah cuba erkk..:) ..tentu korang cun melecun pagi raya..hehe..

ni salah satu contoh shawl silang dari blog aku..hehe..amacam ok tak aku wat ni..
hope dapat membantu anda bergaya comel cantek nanti..hehe..i like..:)


kat bawah ni aku amik kat youtube *kredit to elyashazleen yg comel sangat tu..:D



ni pon salah satu contoh shawl silang dari blog aku..hehe..amacam ok tak aku wat ni..
hope dapat membantu anda bergaya comel cantek nanti..hehe..i like..:)


berminat ngan shawl kat atas tu..:)
jom jenguk jenguk blog saye yang tomey tu..ehehe..tomey ke...kehkeh..
ada banyak colour lain yang masih available..^^

1 ulasan:

  1. bole tak tunjuk dr pandangan belakang? sy dh cuba buat mcmni tapi belakang dia serabut.. huhu

    BalasPadam