Halaman

5 Ogos 2011

HIGHWAY BARU DESARU

hehehe...ketawa dulu kat diri aku ni..
cebabnya hinghway ni dah berkurun siap leh lalu tapi aku baru nak update..keh keh..
tapi takpelah untuk tatapan semua aku nak gak upload gambo ni...^^
ni gambo jambatan nya yang orang dok sebut-sebut tu..hihi..memang cantek jambatan ni..bangga u..;)


memang dekat dah nak balik felda lalu sini..
dalam 25min aku dah sampai umah mak abah aku..sungguh jimat masa tenage..ehehe.
cuma biasalah kan ada TOL lah pulak kan..
dari pasir gudang ke desaru tu kalau tak silap RM4 lebih lah agaknya..lupe dah..ehe..
so sesapa yang nak pi DESARU tu dah dekat dah lah kan..
jimat masa minyak tenaga semua lah kan..
so..apa lagi..pi ler melancong kat johor..^_*

tengok tu..leh nampak kapal beso..hihi..bot kecik pon ada...nice kan..

kat laluan highway tu kita leh nampak tapak semaian udang kalau tak silap lah ni..hehe..

laluan sebelum jumpe jambatan..^^

ok dah dulu ye..hehe..sapa yang anak anak felda yang belum lalu tu
jangan lupa balik raya lalu ye..confirm cepat smpai umah..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan