Halaman

16 Jun 2012

k.e.c.e.w.a

benda ni berlaku seminggu lebih yang lepas.aku terasa sangat kecewa dengan sebuah b***
yang diakui servicesnya ..tapi kali ni mmg aku rasa sentap sangat bila diperlakukan macam ni..

petang tu aku dapat sms mengenai sesuatu lah kan..
pastu untuk bertanya lebih lanjut

aku telefon no. ni 03-269**922

aku : cik..saya nak tanya mengenai bla bla bla..bla..
jawapan : ok cik..boleh dapatkan no.ic cik utk pengesahan
aku : ok ..bla bla..
jawapan : boleh berikan nama ibu cik
aku : ok..bla bla bla....
jawapan : ok cik..kami dah cek..bla bla bla..cik boleh telefon no ni 03-269**282 nanti dioarg akan membantu masalah cik.
aku : oklah kalau camtu..saya call no. tu ye..tqvm

aku pon call no 03-269**282

aku : cik..saya nak buat pengesahan mengenai bla bla bla..bla..
jawapan : cik boleh call no ni 03-269**922

aku : ??????

apa punya services daaaa.....
memang sangat menyusahkan aku dan aku geram sangat masa tu..dah lah aku tengah bz keja ditambah lagi ngan layanan yg kononnya bagus tu..ehmm..

nasib baik aku call outlet terdekat ngan aku ni ok layanannya.
kalau tak mmg dah lama aku email complain!!..

masalahnya bukan dari aku..
masalahnya dari part mereka..sebabnya SISTEM PROBLEM
tapi bila di pas pas ke situ kesini buat aku rasa mcm dilayan mcm org bodoh je..!!

*korang penah kena mcm aku kena tak*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan