Halaman

27 Jun 2012

sahabat

orang kata kawan biar seribu
kekasih biar satu..ceewahh..

 ye lah..kali ni aku nak citer tentang sahabat
dulu dulu sahabat inilah yang menjadi tempat kami semua curahkan
segala apa yang ada semasa bekerja dalam satu team.


najib,ika,aku..
suka duka kita dulu sama sama hadapi kerenah bapak tu yang kdg2
memng susah nak paham kan..tapi kita tetap hormat dia sebagai bos kan
walaupon kita selalu tak dengar kata dia..heheheee..


memang sukar nak digambarkan dengan kata kata buat persahabatan
yang hampir 8 tahun ni..apa yang aku harapkan agar kita semua akan
tetap keep in touch walaupon sekarang masa dan keadaan dan banyak
yang berubah dan korang memang sahabat aku yang paling aku sayang.:)

*buat ika..welcome back..semoga kehadiran ko kat team ni akan lebih power lagi..:)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan