Halaman

15 Mei 2012

mata.empat

sumber : google

okeh..aku memang dah lama plan nak buat mata empat aku ni cuma masa dan wetnya je yang belum disua sua ke kedai mata empat ni. setelah di kira kira di congak congak akhirnya aku bersyukur diberikan rezeki untuk upgrade mata empat aku ni..:D..hehe..Alhamdullilah..

cuma laa ni..dok pikir nak bentuk yang macamana empat mata aku ni..ehmm..bila aku google google aku ada terbaca kat sini tip memilih mata empat berdasarkan bentuk muka korang sendiri.so jangan ler berangan muka empat segi nak pakai mata empat empat segi dok gitu..so,pada aku terjahan panduan ni amat penting lah kan.")

sumber : google

Allah swt tu maha besar lagi agung kan..diciptanya manusia ni pelbagai bentuk dan rupa manusia ni jadi kita ni sebagai hambanya janganlah kutuk kutuk kejadian Allah ni.semua kita ni sama saja kan.jadi pandai-pandailah menilai mana yang baik-baik aje ye..:)

*aku ni muka bolat..so ehmm..rasanya sesuai ngan cermin mata yang berbingkai lebar & sudut tajam supaya mengurangkan lagi bentuk wajah bolatku ini..ehmmm..jadinya bingkai bentuk segi empat tepat pastilah yang paling sesuai..hehehee..")



Tiada ulasan:

Catat Ulasan