Halaman

16 Mei 2012

Selamat.Hari.Jururawat.1Malaysia

tadi pagi pi keja dalam keta aku dengar lah radia sinar fm yang best tu pepagi memang wajib dengar celoteh kril,mak neng nagn mak emgku tu..memang senyum & ketawa sokmo je kalau dengar celotoh mereka ni..

bila topiknya berkisar jururawat...
rupannya hari ni hari jururawat ye..kiranya bulan ni memang banyak hari lah disambut kan..hari ibu..hari guru..dan hari ni hari jururawat pulak..:) 1Malaysia ni memang kaya ngan hari hari istimewa untuk diingati kan..memang bagus lah..

sempena hari ni hari jururawat kan..aku ucapkan kepada semua jururawat 1Malaysia
istimewa untuk adik ipar aku zian
untuk sahabat aku ida *lama ko menghilang.*
untuk wak noor aku *walaupon dah pencen*

dan kepada semua yang bergelar jururawat..
Selamat.Hari Jururawat.

sumber : google


Tiada ulasan:

Catat Ulasan