Halaman

26 Mac 2011

RASA MACAM NAK NAIK PELAMIN LAGI SEKALI


hari ni sebenarnya aku agak kebosanan..so aku pon sibuk sibuk lah mengemas kini data data dalam laptop aku ni...tiba tiba terpandang pulak folder kahwin aku yang agak agak dah agak basi ni... aku sayang lah kan..maklumlah gambo kawin kan..so bila aku open folder dan tengok satu satu gambo ni...aduhaiiii....ehehehehe...memang 
RASA MACAM NAK NAIK PELAMIN LAGI SEKALI
ehehehhehee.....huhuuu...tapi tul lah kan...lagilah kalau ada yang tak kena ngan majlis kita tu..maksud aku contohnya pelamin salah kaler lh..gambo kawin nikah tak cantek ler...solekan mak adam macam hampeh ler...makanan tak edap lah...deco pelamin..bilik semua bagai semua tak kena lah..uhuuu...
tak rasa nak wat semula ke...huhu..so sekiranya anda ingin melangsungkan perkahwinan silalah membuat persiapan awal supaya majlis anda berjalan dengan sempurna!..;)

majlis aku alhamdullilah semuanya sempurna lah..walaupon adalah sikit sikit yang tak kena tu adat lah kan..kalau semua nak sempurna kan..eehhmmm..tapi mana yang boleh dibetulkan ok lah tu..yang penting semua tetamu dapat makanan..dapat gift...dapat tengok pengantin comel..ehehe..dapat jupe mak bapak wakil pengantin..salam keruk...dan selamat sampai balik dr umah pengantin..

PERKAHWINAN itu amat INDAH & SELAMAT
apabila semuannya mendapat RESTU ibubapa insyallah kita selamat dunia akhirat.
amin.

2 ulasan:

  1. assalam nina..akhirnya..dpt gak tgok gmba kawin u alls..hhihi comey3..tapi pengantin x tgok depanlaaaa..

    BalasPadam
  2. assalam sis..ehehe..ni pengantin malu..;p
    nak letak banyak banyak malu..ehehee...

    BalasPadam