Halaman

10 Mac 2011

windu nak update blog...

assalam..
lama betul tak update..windu lah..
aku pulak sangat sibuk beberapa minggu ni dengan keja yang bertimbun..
ni pon curi curi masa skit tulis kat sini...ehmm

minggu depan 2 hari pi KL meeting ..huhu..banyak benda nak kena
sediakan ni..nak pi hari selasa tapi satu apa pon aku lum readykn...aduhai.....
kepala dah pening pening lalat ni..huhu..

sebenarnya aku nak tulis berkenaan aku lah..
pasal bisnes online partime yang aku buat baru beberapa bulan ni..
sepanjang beberapa bulan ni..macam macam yang aku dapat belajar..
ada suka..duka..perit..hepi..penat..letih..tak cukup tido..nak bagi masa keja..bisnes..
umahtangga..family..dan macam macam lagi lah...

ehmm..macam macamlah..nanti aku tulis lagi berkenaan
bisnes on9 aku ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan